هفت زيرسيستم جديد به مجموعه‌ي سيستم جامع اتوماسيون اداري مالي شهرداري يزد افزوده شد

مديرعامل سازمان فاوا شهرداري يزد روز گذشته از پياده‌سازي هفت زيرسيستم جديد سيستم جامع اتوماسيون اداري مالي در شهرداري يزد خبر داد. مهدي فعالي گفت در راستاي پياده سازي سيستم جامع اداري مالي شهرداري مركز و مناطق سه گانه شهرداري يزد، سيستم‌هاي بودجه و اعتبارات، امور پيمانها و قراردادها، تداركات و کارپردازی، حسابداري، مغايرت بانكي، حضور و غياب و حقوق و دستمزد به مجموعه سیستم‌های اتوماسيون اداري و مالي شهرداری پيوست.
فعالي ادامه داد سرعت بخشيدن به روند امور اداري و مالي و حذف كاغذ از سيكل شهرداري، حفاظت و نگهداري دقيقتر از اطلاعات، تسريع در بازيابي اطلاعات مورد نياز و اجراي كامل سيستم جامع اداري مالي در جهت بهره برداري از كار از راه دور از ثمرات اجراي اين پروژه خواهد بود كه خود زمينه‌اي مناسب در جهت پاسخ گويي هر چه بهتر به مراجعه كنندگان شهرداري را فراهم خواهد آورد.
شايان ذكر است پيش از اين زيرسيستم‌هاي انبار، اموال، دبيرخانه، گردش مكاتبات و كارگزيني نيز در شهرداري يزد پياده سازي شده بود كه با راه‌اندازي اين هفت زيرسيستم جديد،‌ شهرداري يزد به يكي از پنج شهرداري در كشور تبديل گرديد كه تمامي سيستم‌هاي اتوماسيون آن تحت يك سيستم و بر مبناي يك
DataBase كار مي كند.
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا